Úvod / Reklamácie

Podmienky Reklamácie a Reklamačný postup.

Pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup: Zariadenie môžete priniesť osobne do autorizovaného servisného strediska (iStores Avion), do hociktorej predajne iStores alebo sídla spoločnosti WESTech alebo ho poslať kuriérom. Po ukončení reklamácie vám príde notifikácia e-mailom alebo SMS a zariadenie si buď vyzdvihnete alebo vám ho zašleme po vzájomnej dohode. Všetky predchádzajúce neautorizované zásahy do zariadenia, opravy a výmeny súčiastok v neautorizovaných servisoch môžu mať za následok stratu záruky na zariadenie.

Uplatnenie záručnej reklamácie:

  • na tovar zakúpený na území SK fyzická osoba/ občan 24 mesiacov od kúpy
  • na tovar zakúpený na území SK právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
  • na tovar zakúpený v rámci EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy
  • na tovar zakúpený od SK operátora fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy (v prípade, že operátor SK poskytuje 24 mesačnú záruku druhý rok záruky je potrebné uplatniť si priamo u operátora)
  • na tovar zakúpený mimo krajín EU fyzická osoba/ občan alebo právnická osoba 12 mesiacov od kúpy (v danom prípade nemusí byť garantovaný servis zariadenia z dôvodu odlišnej lokalizácie zariadenia)

Pre uplatnenie záruky je nevyhnutné:

  • doložiť k zariadeniu čitateľný doklad o kúpe
  • pri uplatňovaní reklamácie dodržujte prosím nasledujúci postup: Zariadenie môžete priniesť do sídla spoločnosti WESTech alebo ho poslať kuriérom.
  • produkt musí spĺňať záručné podmienky výrobcu

Pozáručné opravy zariadení:

  • sú vykonávané opravou, výmenou súčiastky alebo výmenou SWAP modulu (SWAP = výmena zariadenia za rovnaký model, pôvodné zariadenie ostáva majetkom výrobcu)
  • po diagnostike vady vám zašleme informáciu o cene opravy formou cenovej ponuky zaslanej mailom na vami uvedenú adresu
  • po schválení cenovej ponuky je vykonaná oprava zariadenia
  • v prípade neschválenia cenovej ponuky na opravu môže byť diagnostika vady a procesy s tým spojené spoplatnené vo výške 20 € bez DPH / 24 € s DPH

Ostatné postupy definuje Reklamačný poriadok…